Saara1401 ben aslında rutin kontrol yapmıyorum. Ama kendimi çok halsiz bitkin farklı hissettigim zaman bakıyorum 9/6 da cıkıyor bazı zamanlarda. Ama doktorlar normal diyorlar. 8/5 falan bunlar sıkıntı dahada düşenler var Allah korusun. Sık sık az az, hafifte tuzlu beslenmeye devam😁🌸