Cananan Merhaba doktor progestan verdı agızdan alıyordum ama alttan al ddi vajinadanmı alıyoruz🙏🏻🙄 bilgisi olan 🙏🏻
Rumeysa_Taylann52 Cananan bende vajinal yoldan kullanıyorum doktorum daha etkili olduğunu söyledi bende ıslatıp itiyorum yarar pozisyon dan zaten kendisi eriyor
minomino Cananan merhaba, ben de kullanıyorum vajinadan demelerinin sebebi ağızdan yan etki oranının fazla olması. Ben de bikac gün vajinadan denedim sonra ağızdan almayı bi deniyim dedim öyle ağızdan başladım yatmaya yakın içiyorum sadece uyku yapıyor☺️
Sibelblby Cananan vajinadan kullanman gerekiyor icine koyup yarım saat ayaklarını dik bekle öyle daha faydalı
Askiletotomsu Cananan zaten ağızdan alma bulantı kusma baş dönmesi herşeyi yaşarsın Yasamasan bile alttan almak kadar etkili olmuyor
Dilara9 Mnk16 aynen canim zaten affedersin kücük abdesti yapip yikiyordum ve islak bi sekilde ilaci kulaniyordum kuru kuru biraz zor oluyor
2cocukluana Ben agizdan aldimda dusuyordum bas donmesinden nerdeyse o kadar fazla yan etki yapmisti.sonra alttan fitil olarak kullandim rahat ettim