Benimde karantinam 5gun önce bitti koronanin ilk günlerinde hateketlerinde azalma vardi kan sulandırıcıya başladım 3.gun çok şükür toplarlandi neden azalma oldu onu bende çıkaramadım çok şükür geçti kadın doğum aciline gidilebiliyo korona bölümü var orda ilgilendilerde sogolsunlar