gulsumm1 Ayselrn özelde ki doktorum en baştan kız dedi sonra 20 haftalarmda detaylı ultrason girdim devlet hastanesinde orda herseyi göründüğü için erkek dedi en son erkekte netleşti
butterfly4 @annesininkuzudu-1 bence net görememiş, net olsa kesin kız derdi, biz de doktor görür görmez erkek dedi, kesin mi dedim evet kesin dedi ve bir daha da farklı söyleyen doktor olmadı
annesininkuzudu-1 butterfly4 hayırlısı olsun bütün belirtiler erkek gibi ve ben erkek hissediyorum hayırlısı artık
BayMel butterfly4 erkekler daha çabuk belli oluyor yani onlar daha belirgin olduğu için doktorlar hemen emin oluyor