Anneolmahayali Kızlaaar ilk defa manti yapacağım hangi nohut markasını önerirsinizz birde bir gece önceden ıslatmam gerek dimiii ve mantının yanına hangi yemek yakışır
Ece003 Anneolmahayali mantıya nohut mu katılıyor 😄bizim mantı hamur ve kıymalı iç harçtan oluşuyor nohutlu mantı ilk defa duydum
Nesliiiiiiiii Anneolmahayali mantı ve nohut bilemedim☺️Biz mantıyı hamurun içine kıyma koyup kapatırız haşlarız üzerinede sarımsaklı yoğurt ve sos dökeriz☺️
Anneolmahayali Ece003 bizde nohutlu yapılıyor ezilip baharatlarda hamurun içine koyuluyor sonra fırında kizartiliyor ilk ince sonra salçalı su yapıp fırında pişiriliyor yine ama nasıl nohut felan kullanıyorlar onu bilmiyorum 😂😂
Anneolmahayali Nesliiiiiiiii bizde nohutlu oluyor kuzum kıymalı çok sevmiyoruz biz 😂 ama nohutu hangi marka felan kullanıyorlar bilmiyorum 😂
Nesliiiiiiiii Anneolmahayali valla biz mantının yanına başka yemek yapmayız önden bi çorba içeriz sadece😄
Anneolmahayali kahvesever__ bildiğin nohutu ezip tuzlayıp baharatlayip kıyma yerine nohut koyuyoruz çokta güzel oluyor hatta kalan nohut yemeğiyle yapınca suyunu da pişirmekte kullanıyoruz çok güzel oluyor fırında yapınca üstü de çıtır çıtır oluyor 😂😂😂😂 architect Armess_loya
architect Ekşili sulu mantı çorbası yaptığımızda nohut koyarız ama hamurun içinde kıyma olur yanına da dövme pilavı ya da yeşil mercimek pilavı yaparız
Armess_loya Nohutlu mantımı şuan beynim error versede 🙊🤣Mantığım, nohutlu dürüm oluyorsa neden olmasın der susarım🙈😬 🌸
Nilufar_1996 Anneolmahayali benim memlekette onun benzeri var kızgın yağda kızartılır. Nohutlu patatesli kiymalisi
kahvesever__ Anneolmahayali afiyet olsun hiç duymamıştım ilk defa diyorum patatesli peynirli biliyorum ama nohutu ilk defa duydum
Htcerdogn Anneolmahayali bak nevşehirli olarak patateslisini yaparız ama kayserili gelini olarak kıymalı yerizde nohutu illk kez duydum😅😁
Anneolmahayali Htcerdogn Nilufar_1996 35lavanta Nilufar_1996 Renginveannesi_ kahvesever__ nohutu haşlayıp ezin içine karabiber pulbiber azcik yağ hamurun içine köyün sonra hamuru fırında kızartin haslamadan daha guzel oluyor sonra salcalu su yapip ustune dokup tekrar firina koyun suyinu çekimce çıkarın çok güzel oluyor 😂😂😂