Hanımlar 35+1 haftalık gebeyim yaklaşık iki aydır devletteki doktoruma randevu bulamıyorum. Hem özel hem devlet takipliyim ama doğumu devlette yapma düşüncesine sıcak bakmaya başladım malum fiyatlardan dolayı. Bir postta okumuştum sabah erken gidildiğinde randevu veriliyor diye. Bu şekilde gidip muayene olan var mı devlette kaçıncı haftadan sonra bu şekilde sıra alabiliyoruz ?