Hanımlar doktor bana dedi reglinin ikinci günü gel aşılama için tedaviye başlayalım. Ama reglimim sanırım 2. günü hafta sonuna denk gelcek gibi şuana kadar olmadım sat 13 subat ikinci gününden sonra gitsem sorun olur mu direkt ikinci günü mu başlanıyo yada yarın gitsem desem böyle böyle bişe yapılcaksa ben kendim yapsam olur mu inşallah anlatabilmişimdir yorumlarınızı bekliyorum:))