yavuzhan1707 34 haftamdayim sanki karnım düştü gibi veya bana öyle geliyor bide gün içinde çok hareketli olmak erken doğumu tetiklermi ?
Ozlemmpapatyaa yavuzhan1707 33 deyim benimde göbegimin üstünde bi rahatlama var cok erken degil mi daha ya
yavuzhan1707 Clementinee ayy hadi ya off çok zordur artık sizin için sag saglim gelir insallah sabahtan beri hic oturmadım canım pek kıymetli degil bi tuhaflık sezdim kendimde daha erken gibi geldi ama yine bi sorayım dedim
Gmz34- Bana düştü diyorlar ki zaten çocuk idrar kesesinin oradaymış aşağıda demişti doktorumda sezeryan olucam.Kızımda midemdeydi adeta inmemişti