H-s073 ben vejeteryanım doktorum 3günde 1 ya balık her gün de ceviz yiyeceksin ya da balık yağı alacaksın balık yağı düşük kilolu doğumu tansiyonu gebelik zehirlenmesini önler ve bebeğin daha sakin olmasında etkisi var çalışmalar böyle gösteriyor beyin gelişimi için çok önemli demişti. Düzenli balık yağı kullandım tansiyon sorunuma rağmen 2.5 kg anca doğar denen bebek 2950 doğdu çok da sakin alakası var mıdır bilemiyorum ama bence ya balık ve ceviz yiyin ya da bir şekilde içmeye çalışın