Sbdbdbsh Hayırlı olsun öncelikle rabbaim sağlık sıhhat versin. Benim kızımda 13 aylık bende 6 haftalık hamileyim yani ben bile düşünüyorum ne yapacağım diye ama emin olun şuan eğer yeni bir bebeğim daha olsaydi çok zorlanacagimi sanmıyorum kızım bir yaşında ve çocukları çok seviyor ki öpüyor sarılıyor çokta anlamıyor kıskançlık vs olmaz çok güzel büyürler inanın bizimki 2 yaşa yakın doğacak ve o süreçte biraz daha anlayacak nasıl olucak bakalım yani Allah dilemişse en hayırlı zaman budur ve üzülmeyin rabbim kolaylastirir bebekler tek kalınca çok sikiliyolar gercekten arkadaş gibi buyurler üzülmeyin