Merhaba güzel hamiş hamınlar 🥰🥰 15 haftalık hamileyim 2’inci hamileliğim fakat bu hamileliğim daha ağır geçiyor. Bi dışarı pazara cıksam yürüsem veya fazla ayakta kalsam kasıklarıma bıcak sağlanıyomuş gibi ağrılar giriyor kitlenip kalıyorum adım atamıyorum. Doktorlar kasıkta ağrı normal diyor ama ben hiç yürüyemicekmiyim yada ayakta bi iş yapamıcakmıyım. Ha bide çok afedersiniz ama söylemek istiyorum aynı durumda olan vardır diye rahmime elimle bastırdığımda kemiğim çok acıyor 😞 sizlerin durumları nasıl acaba biraz içimi rahatlarmak istedim.