Bende de vardı 17 yaşlarında ilk etapta çocuğum olmadı iki seneye yakın tedavi gördüm işe yaramadı sonra zayıfladın tedavi ile hamile kaldım oğlum 7 yaşında ve çok güzel kilo verdim üç dört senedir dikkat ettim düzenli olmaya başladı adetlerim üstüne istediğim ayda hemen hamile kaldım ilk düştü sonra iki ay sonra yine hamileydim 😌