Kızlar gormedim çok özür giremedim bi kaç gündür ben normal muayeneleri de ona gidiyorum memnunum evet sakinlestryo her detayına bakiyor bisey olsa telefonunu verdi ulasabiliyorum her zaman sadece kızımda farklı doktora gitmiştim aradanda baya zaman geçti o yüzden merak ettim giden varsa fikirlerinizi