Deniz_moms öğrendiğimdem beri ben de yaşıyorum hatta kan pıhtısı geliyo. Doğuma kadar böyle mi olacakmış yani 😬 etrafımda hiçbir gebeden böyle bir belirti duymamıştım ben de ilk zamanlar grip olucam filan sanmıştım. İnternette araştırınca hormonlardan kaynaklı olduğunu öğrendim. Benim mide bulantım filan olmayınca bu belirtiyi yaşamak bile hoşuma gidiyo. 10 haftalığız bu arada. Daha uzun bir yol var önümüzde 😃