Yasminaydemir valla ben yirmi bir yaşındayım 18 yaşında evlendim evlenene kadar sene de bir kez oluyordum ilk 9 ay çocuğum olmadı hastaneye gittim tembel yumurtalık ama kendiliğinden geçer dedi aradan 1 ay geçti hamile kaldım kendilinden ne ilaç kullandım ne başka birşey evlenince düzeldi benim adetim aydan aya oldum valla çok zordu sene de bir olmaya alışmışım 🤭😁