Kızlar bugün sağlık ocağına gittim 22 haftalık hamileyim . Tetenoz aşısı oldum ilk doz ebe bana her ay kan ve idrar veriyor musun dedi vermedim öyle ben hiç 2-3lü testlerde kan verdim bi . Ayrıntılı ultrasonla 5 dk baktı geçen gün sağlıklı dedi tamam . Ebe Organ yetmezliği için üniversiteye gittin mi dedi yok dedim doktor yönlendirmedi hiç beni öyle oda gitmen lazımdı dedi sinir oldum doktor bana hiç bir şey yaptırmamış ki . Vitaminler söyledi kullanıyor musun diye d vitamini yazmadı hiç ben magnezyum içiyorum onuda içme dedi ebe iç kasılmaların olursa iyi gelir dedi . Bana doktor Demir ilacı verdi ebe kansız mısın dedi bilmiyorum doğuma kadar kullan dedi doktor dedim şaşırdı bi moralim çok bozuldu devlet hastanesine gidiyordum . İhmal etmiş resmen çoğu şeyi