Kızlar öncelikle merhaba bugün doktora gittim ve hamile olduğumu öğrendim sonra kan testi falan verdim ama test sonuçları haftaya bakılacak ben e nabız dan baktım ANTI RUBELLA IGG ve ANTI TOXOPLAZMA IGG pozitif çıkmış bilen varmı kötü bisey mi acaba bu 😔