Kizlar mrb aciliyetim vardı bugün devlet hastanesine gittim 3 gundur gidiyrm bakmiyorum deyip geri gonderdi yalvar yakar nst ye soktu.. nst ne alakaysa daha 28 haftalığım .. nst mi
yorumlamadi da doktor cikmisti ben gittigmde. Nst de sanci varmi yokmu nasil anliyacam. Bir de bebegimin kalbi 140 tan dusuk bir kac defa da 120 alti olmus kagida baktigimda.. yorumlar msiiniz