Dilarainan Dün sabah sezeryan oldum ama hâla gaz çıkaramadım çok kötü durumdayım kayısı hoşafı, su , kahve her şeyi denedim lavman bile yapıldı ama çıkamıyorum tuvalete allah aşkına napmam lazım???
Gebehanim Dilarainan gaz çıkarmak neden gerekiyor çıkarmasan nolur ki Ve neden gaz var Gerçekten bilmediğimden soruyorum Sezeryan hiç bilmiyorum
dml33 Dilarainan geçmiş olsn bnde cikaramamistm lavman yapılmıştı ole cikmistm lavaboya çörek otu ye demisti kaynanam o çıkarır dedi ama etki etmemisti bnde
Dilarainan Gebehanim hiç bir gikrim yok normalde gastaneden bile taburcu etmiyorlar gaz çıkarmadan ama bana yapabilecekleri her şeyi yaptılar
dml33 Gebehanim bağırsaklarla ilgili sanırım doğum sırasında kenara cekilioms bağırsaklar ole duymustm
Selnboga Gebehanim Sezeryan dogumda bebeği almak için bagırsaklarınızı cıkarıp geri koyuyorlar çünkü.. eskisi gibi saglıklı calısıp calısmadıgını anlamak için gaz cıkarmanız gerek 😟
Beyzan738 Gebehanim sezeryan olurken ameliyathane buz gibi oluyor ve işlem sırasında hava giriyor gaz olusyor cogunlkla sezeryandan sonra bolca yürüyüş yapın siskinlgnz geçsin der hemşireler hep
Elifgoktug1 Selnboga hayir bagirsaklar cikarilmiyor ya sezaryen doğum izlediniz mi hiç? Baskı olduğu için kesi ve narkoz alındığı için komsu organ hasarı söz konusu olabiliyor o sebeple de bağırsak ve mesane mutlaka kontrol altında tutuluyor çalışıp çalışmadığını dair.
Ozlmmm23 Selnboga bağırsakları çıkarıp geri koymak mi. Kesinlikle öyle bir durum yok . Rahim kesiliyor çocuk çıkarılıyor rahmin ici temizlenip dikiş atılıyor. Bu kadar
Dilarainan Elifgoktug1 ben sebebini bilmiyorum ama berbat haldeyim çıkmazsa nolacağı hakkında bir fikriniz var mı ?
Gebehanim Elifgoktug1 Cok zor birşey gercekten ama geçiyor elbet bu halde kalinmiyor sezeryan yapanları görüyorum en fazla 2 hafta da toparlanmış oluyorlar aynısı ve daha kısası bu kardeşimize olsun inşallah @Dilarainan
Selnboga Elifgoktug1 Yok izlemedim 🙈🙈 valla işte bende öyle biliyordum biraz hunharca anlattım galiba bir arkadaş korkmuş .. tamam ozaman dogrusu buysa okey🙏🏻🌹