Elmassefil 11+5 haftalığım sol kasıklarımda ağrı var Bebek hep sol tarafımda sol ve karni dik olursa kız diyorlar çok istiyorum kız olsun 🤲🤲 Fikri olanlar varmı
Benay Elmassefil sol kasıkta ağrım hep daha çok oldu karnım dikti her gören oğlun olacak dedi hakikaten de oğlum oluyor Allah gönlüne göre versin
Cans50 Bence hiçbirşeyle alakası yok benim de daha belli değil ve bebek sol tarafımda gibi hissediyorum ama erkek diyor herkes.Ben de sağlıklı olsun ama kız olsun çok isterim ama kısmet sağlıklı olsun inşallah
Dilekahinzen Ben hep solumda hissettim kızım olcak. Ama kesin sonuç vermiyo bunlar tabiki solda hissedip erkek diyenlerde var 😊
Natali Arada Allah ne verirse kabul edin diyolar ya zaten her türlü bizim bebeğimiz ama cinsiyet tahmini yapmak çok eğlenceli belirtilere bakmak çok eğlenceli. Yargılamadancevap verin yahu!