Clementinee 16 Şubat sezaryen olcam ama iki gündür kızım inanılmaz hareketli ve dün gece adet ağrısı gibi ağrı yaşadım belime vuran 😥😥 bugün de midem falan bulanıyor bebek hareket ettikçe canımıda acıtıyor 😥 Sizlerde durum nasıl bu haftalarda?
Burcusahinnn Clementinee 37+2 benim oğlum da hareketli ara ara bazen belimde bazen kasıklarımda kısa süreli ağrı yaşıyorum galiba yalancı sancı dedikleri şey🤷🏿♀️doktorum kanama ve ya su gelmesi durumunda direk gel dedi
miranbeyinmothersi Clementinee bende 37+3 kuzum 18 şubattada benim doğumum olacak inşallah 🙏 bendede oluyor aynıları bence normal bugğn kontrolüm vardı hoca eğer hareket olmazsa azalma olursa o tehlikeli hemen beni bilgilendir haber ver dedi. Yani hareketli olsunlarda hareketsizlik kötüymüş ❤️
Clementinee miranbeyinmothersi Yaa evett hareket olsunda tek yeterki kızım bu haftaya kadar çok hareketli bir bebek değildi 2 gündür bu kadar fazla hareket olunca garip geldi😅 İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza 🤍