Arkadaşlar merhaba, 6 haftalık olmama rağmen hafif göbeğim çıkar gibi oldu o da büyük ihtimalle tüp bebek olduğu için göbekten kullandığım iğnelerin etkisi ile oldu, göbeğim çok kaşınıyor ve kuruyor bende çatlama önleyici olarak bebek yağı kullanmayı düşünüyorum sizce şimdi başlamalımıyım sizler hangi ürünleri kullanıyorsunuz 🤰🧸💓