Tugcexx Hamileyken hangi asidan oldunuz? Yan etki olarak neler yasadiniz? Kacinci haftada asi oldunuz
elisammmm Tugcexx 16.haftada ve 20. Haftada tetanoz aşısı varmış beni hemşire aradı cuma günü olacağım
Buseyllzr Tugcexx Ben 2 doz biontech oldum canım hamileyken 2.ciyi olmuştum ama hamile olduğumu bilmiyordum o aralar
Tugcexx elisammmm bana da saglik ocagindaki ebe 20. Ve 24. Hafta tetanoz olacagini soyledi canim. Hafta fark ediyor mu acaba
Sadriye35 elisammmm 16. Hafta mi beni aramadılar 18. Haftayi doldurdum ben herkeste farklı mı oluyor ki
elisammmm Tugcexx Sadriye35 Benim de ilk gebeliğim hiç bilgim yoktu hatta bu aşılardan arayınca öğrendim bir farkının olup olmadığını bilmiyorum ne yazık ki ve sizde bir doktorunuza danışın bence sağlık ocağından arıyorlar doğumdan sonrada bebeğin açıları için takipli olmanız lazım 😊
Buseyllzr Tugcexx hayır hiçbir yan etkisi olmadi ilk doz da olmustu o da alerji hapimi kullanmadığım için