elmaliiturtaa Bulantım o kadar çok ki sürekli burnuma koku geliyor aşağı komşunun yaptığı yemek kokusunu bile alıyorum yattığım yerden kafamı kaldıramıyorum sadece azcık ekmek ve peynir yiyebiliyorum bana bi çözüm önerisi sunun kızlar 😔
Selnboga elmaliiturtaa Doktorunuza söyliyin prilam yazsın yada reçetesizde alabiliyorsunuz. Ben şuan onu kullanıyorum %85 rahatlatıyor.. birşeyler yiyebiliyorum sayesinde gece aç karnına iki tane almamı söylemişti öyle yapıyorum. Cok zor gerçekten bu ilacı mutlaka alın
Brnaebu elmaliiturtaa kuzu bunun caresi bulanti hapi kullanmak bende ayni durumdaydim doktorum ilac verdi iyiyim cok sukur
Brnaebu elmaliiturtaa 4 aylik hamileyim hala kullaniyorum yoksa birsey yiyemiyorum ve yatmak zorunda kaliyorum
Moco_44 Selnboga birşey soracağım. Bende 8 haftalık hamileyim dün ilk defa kustum ve çok aşırı kötüdüm bugğn hiçbirşey hissetmedim normalmi?
Selnboga Moco_44 Valla hamilelik bu inanki ne anlatsan normal diyeceğim çünkü gerçekten herşey olabiliyor.. yediğin birşey dokunmuş olabilir mi?? . Ben ilaç kullanmama rağmen agır ve yağlı birşey yediğimde çıkarmışlıgım var.
elmaliiturtaa Brnaebu ayy bende yarın gideceğim doktoruma sorup yazdıracağım sanada çok geçmiş olsun bende aynen öyleyim inşallah işe yarar kuzum ya🥰
Tiredmother elmaliiturtaa bi iki hafta önce böyle bi post açmıştım prilam demişlerdi doktorda ben sormadan bulantıya onu yazdı ilk içtiğim günden farketti hayata döndüm resmen
elmaliiturtaa Tiredmother kız sihirli değnek gibi bişey bu heralde şuan tek ihtiyacım olan şey bi sihirli değnek zaten 😂😂
Tiredmother elmaliiturtaa gerçekten öyle bende çok ümitlenmek istememiştim ama fena bi şey kesin dene 😄
Ozlemsarap 2 ileri 1 geri mod bi gun kusuyorsam 1 gun hamile bile değilim sanki ve asla o kusmaya hakim olunmuyor tuvaletin onune oturup bitmesini bekliyorum artık 😔😔
elmaliiturtaa Ozlemsarap yaa sende bi sor prilamı tecrübelilerden ders almak lazım inşallah rabbim tez zamanda şifa versin çok geçmiş olsun canımm🥰
Hlt-seyma21 elmaliiturtaa ben 7. Ayıma kadar içtim düşün felakettim anlatamam gece yatmadan 2 tane içiyorsun tık diye kesiyor zaten ❤️ Şuan çok kötüysen patates haşla az tuzla ye o da iyi geliyor