ArzuBaysal Dün sabah nişanımın gelmesiyle acile geldik kan tahlili idrar nst derken bi sıkıntı vardı bebeğin kalp atışı düşüyordu ama sancımda yoktu. Acildeki doktor bi sıkıntı var bugün buradasın dedi. Ultrasonda baktı bebeğin gelişimi 40 hafta gözüküyordu bugün bebeği alıcaklarını söyledi tabi ben şok 😱 28 inde alıcaktı doktorum 38+2 de ama oğlum erken gelmek istedi 😊 sezaryen için hazırlandım sondam takıldı hiç korkulacak bişey Yok acımıyor😊 sedyeyle ameliyathaneye çıktık tabi annem eşim salya sümük ağlıyor bende fena oldum ama çaktırmıyorum tabi 😪 ameliyat odası soğuk iğnemi yaptılar hemen uyuştum. Zaten sakindim 10 dkda bebeğim geldi 15 dk sonra ben çıktım şuan hastanedeyiz Bebeğim çok ağlıyor hep emmek istiyor emerken kucağımda uyuyor 😅 dikişlerim acıdığı için biraz zorluyor ama olsun herkese kolay doğumlar nasip etsin Rabbim normalde sezaryen de zor Allah bi kolaylık veriyor mutlaka
Nesomer ArzuBaysal gözün aydın birlikte sağlıklı sihhatli yıllarınıza bende 37 de sezeryan olucam benimde 1,5 haftam var
Deletedmom397 ArzuBaysal benimde nişanım geldi ama hastaneye gittigimde sancim filan cikmadi senin sancin mi vardi
ArzuBaysal Deletedmom397 nst de kalp atışında sıkıntı oluyodu ordan anladılar ultrasonla baktılar sıkışıkmış yeri alalım dediler
Ayco ArzuBaysal canım benimde aynı şekilde oldu sabah kan geldi devamında kahverengi akıntı hadtaneye hittim sancıda çıkmadı acılmada yok ara ara agrım olyor benimde mi dogumum yaklaştı acaba bnde 37.3dyim
Egedeniz Benimde nişanım geldi ama eve yolladılar sancim yok ikinci gebeligim sezeryan olacagim dogumum ne zman olir acaba 35+2 deyim
Egedeniz Rosemam hazırım valla ama erken doğacak diye üzülürüm kuvezde kalsin istemem hastanede kuvez yok çünkü sevk ediyolar 😩
HalimeElifYilmazKurt ArzuBaysal aynı durum bendede var ilk oğlum 38 haftada 4470 53 cm doğdu bu oğlumdada şeker çıktı bir haftada 550 gr bebek alınca 37+4 de sezeryan günü verdiler bakalım bu kaç doğcak