Dilara44 Merhaba arkadaşlar bugün detaylı ultrosona girdm hic bir problem yok sadece haftasına gore suyunun fazla olduğunu söyledi sizin icinuzdede böyle olan varmı şeker yüklemesi yapılmasını istedi
Ahmetinannesi25 Dilara44 benim de suyum fazla cıktı şeker testi yaptırdık sekerim biraz yüksek cıktı o yüzdenmiş diyet yaptım sonra normale döndü
Dilara44 Kızlar sizde bebegin haftasına gore suyu fazla olan varmı ve nasıl normale döndü cevep verirsenzi mutlu olurm
Damlanurr Dilara44 askim bana da dediler 28 haftalik da şu fazlaligi var dediler napicaz dedik şeker yüklemesi yapılacaktı istemedim her doktora güvenmeyin özele gittim ben bi sorunun olmadığını söylediler şu fazlaligi yokmuş yani her doktora güvenmeyin