Merhaba sevgili gebekardeşlerim .. hiç açılmam veya tehlikem yoktu pazartesi ciğer geliştirici vurulduk 2 doz , sonra salı günü ben biraz kendimi fazla yordum hep 35 de doğururum diyordum ama o iç güdüseldi , sonra temizlik vs derken baya abartmışım çarşamba sabah 8.5 da suyum geldi hiç durmadı hastaneye koşturduk tabi 10.5 benim hala suyum geliyordu doktorum öğle arası alırız dedi ama sancılarım arttı açılmam 5 cm oldu normal doğuruyordum nerdeyse , bebişlerim 2.600 ve 2250 iki erkek dünyaya geldi küveze girmediler eve geldik çok şükür 🙏 ağrılarım var tabi ama bu minikler için değer 💖 herkese sağlıklı doğumlar diliyorum 🙏