badew Kizlar bugün nst ye girdim 40 çıktı ne anlama geliyor yani sancı var mi demek.doktor hicbirsey demedi
Gzmhsyn badew 4 defadır giriyorum hiç bisey anlamıyorum doktorumda bisey demiyor demek ki bisey yok diyorum bende
Ozlem2206 badew doğum sancısı için 80-100 leri görmesi lazım diye biliyorum canım ama ben bir kez çok kasılma hissedip acile gitmiştim 30-40 larda çıkmıştı nst de yatış verdiler bir gece kasılmam sıfırlanınca cihazda çıkarttılar bir tık yüksek demişti ebeler