Nemregn canim bende ayniyim.35+2yim 25 haftadan beri bebegimin kendni topluyo nstde sanci cikmiyo acilmam vs yok.aliatim artik bu duruma.bel agrisida ayakda durunca oluyo uzaninca rahatliyorum birazcik cati agrim var sagaa sola donerken zorlaniyorum doktorum sonlara geldik artik bu sikayetler normal diyo.ben magnezyum kullaniyorum o biraz hafifletiyo