Tutiko canım benimde 2 düşüğüm oldu bu üçüncü bunda kan pıhtılaşması sorunumu bildiğim için iğne ve hap kullanıyorum pazartesi ve perşembe ye göre artış güzel mi sizce ne bileyim.birden çok aşırı yükselen betalari söyleyince başkaları korkuyorum bende doktorum bana Perşembe günü baktirdiginda 1100 1200 1300 olursa iyi demiştir benimde 1183 çıktı ama ne bileyim korkuyorim yine de