Bsrbsrrr Kızıar 21+2 haftalık hamileyim geçen haftadan beri 2 -3 dir göğsümden sıvı geliyor, normal mi☹️ Korkuyorumda bişey olacak diye
Deletedmom154 Bsrbsrrr normal canim bende 24 haftalığım bikac gündür bende var.göğüs pedi kullanabilirsin
Ozlem2206 Bsrbsrrr abartı derecede değilse normaldir canım benimde 26-28 haftalarda gelmişti doktorum normal dedi sıkma oynama tabiki uyarıyormuş doğum için allah korusun
EsilaMiracAyazEren_Moms Bsrbsrrr Normal canım bende 28+5 benden de geliyor. Süt oluşumu başlıyor ya yavaş yavaş o geliyor sanırım korkulcak bişey yok 😊
Bsrbsrrr Deletedmom154 Ozlem2206 Yani damla sadece ucu kdar ıslanıyor çok bişe Yok ama ne bileyim ilk hamileliğim insan endişe ediyor🥰