Ece003 çok sevindim iyi olmanıza gebe gebe büyük badire bu covid. Daim olsun sağlığınız ikinizin de 🌿 hayırla, sağlıkla gelsin yavruş insaallah çok güzel geçer doğumun. Kordon durumu fark edilmiş neyse ki. Biz iyiyiz. Bebiko 56 günlük oldu bugün. Kalça ultrasonunda biraz sıkıntı çıktı bakalım 22 şubatta ikinci ultrasona randevu verdiler. Insaallah siz de biz de o gün sağlıklı, güzel haberler alırız 🤗 annelik gün geçtikçe güzelleşiyor yorucu ama yeter ki iyi olsun. Bi kaç gündür gaz sıkıntısı var gaz ve kaka sesi için can atacaksın yapsın diye inan 🤭