ipekveatlas bu sabah uyandığımdan beri sanki karnım çok ağır 5 kiloluk bisey taşıyo gibiyim arada sertleşip kalıyo. dimdik duramıyorum şuan karnımın ağırlığından size de olmuş muydu ve simdi yürüyüse cıksam iyi mi gelir yoksa daha mı kötü olurum
Cokomik ipekveatlas ayni benimde oyle sanki karnimda kocaman bir sey var beni asagi cekiyor gibi agirlik oluyor arada karnimda toplaniyor aile saglik merkezinde ki hemsire bu haftalar da normal buyuyor toplaniyor dedi
eso14 ipekveatlas ben o haftalardayken çok yaşamıştım. Seni anlıyorum. Baskı hissi oluyor ve zor yürüyorsun. Ben doktora gittiğimde şikayetimi dile getirmiştim ve kendisi gülerek çünkü senin bebişin oraya poposunu yerleştirmiş bi güzel oturuyor dedi. Ve bana soluna doğru uzan konuş onunla geçecektir dedi. Öyle de oldu
Emosha Bende 28+0 ım canım. Normal kilonun üzerinde misin ya da çok mu fazla kilo aldın hamileliğinde. Ödemin var mı ? Yani yürümekte zorluk bu haftalarda pek olmaz son haftalarda olabilir aşırı ödem olursa eğer .
ipekveatlas Emosha canım zauıf hamile kaldım 9 kilp aldım ödemim uok ama yürümekte zorluk cekisim kilomdan değil böyle bebek ağırlık yapıyo gibi sanki aşağı doğru baskı uyguluyo
ipekveatlas Cokomik evet ya resmen su an hastaneue gitmemek icin zor duruyorum gitsem dalga geçerler kesin😂
ipekveatlas eso14 ya gercekten olabilir bi yerde böyle popo mu kafa mı anlamadığım bisey var ama hercekten rahatsız edici biseymis. tesekkür ederim yanıtın icinn
eso14 ipekveatlas rica ederim canım. Büyük ihtimal benimki gibi poposunu dayamıştır 😂 Yer değiştirir merak etme soluna uzan yat
ipekveatlas eso14 ya uzandım değişti yer evet döndü gibi ama tekrar tekrar yapıyo bu bebe benle alay ediiiy😂