zamloss123 Kızlar önceden bir iş yapınca oluyordu bir iki gündür otururken bile kalbim yerinden çıkacak gibi atıyo nefesim daralıyor 21 haftalık daha çok büyük değil normal mi sizce bu haftalarda olması doktora görünmeli miyim
Nazligulbaskak zamloss123 aynı şekilde bende de çarpıntı oluyodu sağlık ocağına gittiğimde oradaki ebeye sordum çay kahve bal gibi şeyleri tüketmeyi arttırdıysan o zaman olur dedi 🤷♀️
Tugcexx Ben de 17 haftaligim ve cok hareket edince nefes nefese kaliyorum kalbim carpiyor. Normaldir diye dusunuyorum
Nazligulbaskak zamloss123 bana öyle dedi bilmiyorum mutlaka doktor kontrolümde sorucam ben sizde sorun derim sizi yalnış yönlendirmek istemem