Kızlar bugün 18 haftalık olduk. 1 haftadan beri bebek haraketlerini elimi karnıma koyunca hissediyo gibiyim. Ama bebek sürekli sağ tarafımda toplanıyo onu çok net hissediyorum. Sağ tarafım biraz şişmiş gibi oluyo. Cinsiyetimiz kız dedi doktor. Sizde de aynısı oldu mu hiç?