https://imgyukle.com/i/oA3pNe Bugun uçak seyahati için rapor aşamaya gittim doktorumdan nst bağlan dedi sonuç fotoğraftaki gibi cıktı dedi bebeğin kalp atışları düşüyor rapor vermemem. Sizce nasıl korkulacak bise var mı? Ayrıca bnm gitmem gerekiyor 32 haftalığım küçük bebeğim olduğu icin annemin yanına gitmem lazm ikisine birden bakamam birz büyüyene kadar ne yapacağım bilmiyorum