Kızlar lütfen yardım. Bugün aşırı hastalandım ateşim 38 lerde ve tüm vücudumda ağrı var özellikle belimde adet sancısına benzer bi ağrı var sizce gideyimmi acile normalmi bu bel ağrısı yada hastalıktanmı anlamadım hiç geçmeyen bi sancı var bacaklarımada vuruyor bu arada 33 haftalık gebeyim.