Sedaaaa2 merhaba 🍀 gatada hangi doktora gidiyorsunuz acaba ? Benim kuzenimde iki doğumunu orda yaptı çok memnun bende haftaya ilk defa gideceğim ve doğumu orda düşünüyorum, İlhami hocaya gidicem ben ama birazda tedirginim nasıldır neyle karşılasacagim diye. Şehir hastanesinde Necati hocayı çok övmüşlerdi asla memnun kalmadım gitmez olaydim gene aynısını yaşamaktan korkuyorum biraz 😏