Esracim Bugün uyandım aynada baktım. gözlerimin altı torbalanmis ve şişmiş 😐 zor kaldırıyorum göz kapaklarımı. Böyle başına gelen var mı? Tam uyku alamayınca mi oluyor.28+2 deyim
Elfidam Esracim 34deyim. Bi kac gundur sis uyanmaya basladim goz kapaklarimda dahil. Sanirim tuzu biraz fazla kacirmis olabilirz
Zeynepnacar Yüzün ellerin çok şiştiğini düşünüyorsanız bir doktora gidip tahtil yaptırın, hafife alınacak bişey değil Elfidam
Elfidam Zeynepnacar tesekkur ederim haklisiniz. Abarti bi sisiklik yok acikcasi olurmus biyle ufak odemler