Kayaaelif Merhaba kızlar 16+2 haftalık oldum ama bulantı gecmedı hala bu yüzden çok beslenemıyorum doğru düzgün bırsey yıyemıyorum o kadar çok korkuyorum kı bebeğe zarar mı verıyorum beslenemıyorum dıe lütfen yardımcı olun
aasesa Kayaaelif ilaç verdi mi doktorunuz? Bebek bizi yiyor gbi düşünün önemli olan şimdi bizim güçlü kalmamız 🙏🏻