Dlrcem evet bende üç haftadır gidemiyorum hem doktorum yıllık izine çıkmış hemde bayrama denk geldi yokmuş 😔
Evet o hafta gittiğimde dönmüştü ve hareketlerinde azalma olucaktır çünki kafa aşşağıda gövde sadece dışarda olduğu için hareketlerini çok içten hissediceksin ayak ve elleri iç tarafta çünki artık