Makbule-4627 Akduman41 ilaç kullanıyorum benimde tansiyonum 140/90 larda seyrediyor alfamet kullanıyorum sabah akşam tuz kısıtlaması yapıyorum limonlu su içiyorum bol sıvı tüketiyorum
Sevcen Akduman41 doktor nasıl bir süreç izledi peki doğuma almalıyız dedi mi normal yanda sezeyan hakkında bilgi verdi mi benim de bugün 13 doktor sezeryana almalıyız seni dedi tabi hemen çıktım hastaneden yarın devlete gidicem
ipekveatlas doktora söylemelisin bunu cünkü haftan ileride ve tansiyon riskli olabilir bu zamanlarda. ben az tuzlu yiyorum ve limon tüketiyoeum
Sevcen Nebyaa benim de bu haftaya kadar hep öyleydi maalesef son haftalar yükselebiliyor tansiyon o yüzden sen de dikkat et
Akduman41 Sevcen benim planlı sezeryan olacaktı zaten öncesinde o yüzden sezeryan yani. Kontrole haftaya gidicem bugün yükselmeye başladı tansiyonum öncesinde yoktu böyle Bi durum bugün farkına vardim