Kızlar merhaba 1 oğlum var 6 yaşında bir oğlum daha olacak nasipse abi kardeş konbin istyrum ilk karşılaşmada resim çekmek için hani … Doğdu … Abi oldu yazılı tişörtler tulum varya onlardan yaptırıp menmun kaldgnz bı sayfa varmı bana resmini atıp sayfa önerisinde bulunur musunuz çok tesekr ederm