_ozlmm Rdsm bende adete 6 gün varken cuma günü öğrendim erken gebelik testi ile Pazartesi de kan verdim adete 3 gün kalmış oldu beta değerim 33 çıktı
gamzebngaa_dmr Rdsm korkma canım bir arkadasim ilk öğrendiğinde 5.7 miydi 7.5 miydi tam hatırlamıyorum ama ikisinden biriydi düşün yani maşallah 🧿
ipekveatlas 5 ve üzeri gebelik sayılır fakat sağlıklı bir gebelik olup olmadığını anlamak için iki günde bir kan verip beta değerinin nasıl yükseldiğine bakılmalı. su an hamilesin evet insallah sağlıkla doğar🤍🤲🏻