Kızlar 5 ocakta düşük yaptım kanamam 2 hafta sonra durdu ve 1 Şubat’ta da adet oldum bugün adetim bitti ama 3 4 gündür çok karnım ağrıyor midem bulanıyor yemek yiyorum doymamış gibi hissediyorum bı ilaç kullanamıyorum ne olduğunu bilmediğim için gecmiyo karın ağrım sizce neden böyle oluyo