mira_elifada Trizomi18 di hastalığı şöyle sorunlari vardı : beyinde sıvı birikmesi, gelişim geriliği, sol ayak yamuk, sağ el parmakları yapışık, kafası çilek şeklinde, yemek borusu tıkanıklığı, Amniyon sıvısının fazla olması, kalpte delik…. Yani anlayacağınız çok ağır anomalileri olan bir bebekti ve düzenli olarak kontrole gitmeme rağmen ikili üçlü test yapmama rağmen hiçbir sorun çıkmamıştı. 24. Haftada detaylı ultrasonda öğrendim bu hastalığını ve 32. Haftada kalbi durdu ölü doğum ile doğum yaptım. 6 ay oldu şuan yeniden hamileyim insallah bu bebeğimi sag salim kucagima alırım 😔🤲🏼