Nilasya12 bende şuan 8+4üm ama inanılmaz kabızlık yaşıyorım onun vermiş olduğu bir şişlik var.birde iç karın genişliğiyle alakalı birşey karnın erken öçıkıp çıkmaması.ablam hamileyken iç karnı genişti 7 aylıkken belli olmaya başlamıştı.bense su içip karnı şişen biriyim🤦♀️