Aysunnb Emzirme dönemi en zor dönem olarak anlatırlar hep. Ve gümüş kapakların iyi geldiğini yara olmadığını duydum ama kullanan varsa aranızda tecrübenizi paylaşın lütfen🙏🙏🥰
adsmom Aysunnb benim meme uçlarım 30. Haftadan beri yara ve kabuk kabuktu. 36. Haftada kullanmaya başladım 2 günde geçirdi 🙏🙏🙏🙏 artık her gün takıcam doğuma kadar
Ozgebhb Aysunnb ben de alsam mı almasam mı diye çok düşünüyorum. Lanisohun göğüs kremini ve jelli göğüs pedlerini aldım. Birde göğüs ucu koruyucu.. her duştan sonrada nemlendirici kullanıyorum zaten 25. Haftamdayım daha
Aysunnb GamzeDurmus Benferus hangi marka aldınız. Bir fenomenin tavsiyesiyle eklemiştim favorilerime. O zaman gebe değildim. 180 liraydı şimdi 250 lira olmuş.
aasesa Bu konuda çok kararsızım, çok faydalı diyorlar ama çeşit çeşit bi sürü fiyata var. 8 yıl önce ilk kızımda yoktu bunlar 🙈 normal kalkan ve kremlerle idare ettim
Benferus Aysunnb bende aldım son ay kullanıcam inşallah faydasını görürüm🤲🏻 Hamileliğimi öğrenir öğrenmez almıştım iyiki almışım fiyatları biraz artmış
adsmom Aysunnb silverina aldım ben. Ama keşke xl alsaymışım diyorum meme uçlarım büyüdükçe biraz küçük gelmeye başladı
GamzeDurmus Aysunnb silverina aldım ben indirime girmişti geçen günler de 150 TL ama suan e bebekte 200 TL
Ba_momss Aysunnb gümüş kapak almadım göğüs kalkanı aldım myceyin. 3 buçuk ay kullandım hiç bı şekilde yara olmadı ki kızım halen ucunu emiyo. Kalkan iyi gelmezse alacaktım ama işe yaradı kalkan hatta göğüs ucum olmamasindan dolayı kullanmıştım ben göğüs ucum belirginleşti ilk önce birini çıkardım baktım göğüs ucum çıkıyor emerken diğerini de çıkarttım şu an ped kullanıyorum.
Morprenses Ba_momss bende ondan aldım bugün. Gümüşün parası gözüme geldi valla 😂😂 yorumunuzu gördüğüme sevindim benim ucu var sadece yara olmasına engel için aldım. Güzele benziyor atlete değmesini engelleyecek en azından