yaren123 Kızlar bebegime ana kucagı alacağım da çok kararsızım hangisinden olsa siz hangisinden aldınız
Samsunluanne yaren123 Bende hala düşünmekteyim ama bondigonunki aklıma yattı gibi çünkü yüksek fiyatlı birşey istemiyorum
Haticemustafa yaren123 bende e bebekden 6 fonksiyonlu ana kucagi aldim gayet kullanisli bence Yatay Dikey Oturur pozisyonda oluyor Ister sallanir yap ister sabitle Tepesinde oyuncagi falan gayet guzeldi yani 😊 tavsiye ederim
Asliezgi Dün e bebekten aldım joie dremar ana kucağı sağlam gözüküyordu müzik titreşim yatma ve yarı oturur pozisyonu var birde oyuncakları asılı görüntüsüde güzeldi inş bebeğim sever
Haticemustafa yaren123 https://www.e-bebek.com/baby-plus-6-fonksiyon-bir-arada-ana-kucagi-p-byp-mcy3032/?gclid=Cj0KCQjw2f7bBRDVARIsAAwYBBthYWLjmcNglCQtdVPeVY5eoko3txMYDvrst2dTmV5-4zlnEhhXFwMaAg4REALw_wcB Bu canm hatta ben ayni bej renginj aldim 😊