hazel5 Merhaba kızlar gozumun kenarinin icinde arpacik cikti sanirim. Ne yapabilirim onerisi olan var mi? 34.haftamdayim 🙁
Zuzu04 Kızımda oldu yeni doktor krem ve damla verdi hemen geçti ama poşet çay koyabilirsiniz ılık bi şekilde birde nazardan olur derler arpacık okutun kendinizi:)
hazel5 Zuzu04 ilac kullanamayinca insan tedirgin oluyor bir de batisma, yanma yapiyor ara ara. Cok tesekkur ederim ☺️